piątek, 16 grudnia 2011

z nudow xP

Heloł xD . Nie bd wchopdzila na msp jakis czas nie z wlasnej woli tylko przez to ze GŁUPI KOMP -.- sie zo chwile psuje a fajnie ze on jeszcze od 2 do 3 lat nie ma xD tararararara Coraz blizej swieta ,coraz blizej swieta xD chodz nie ma sniegu -.- ugh -.- mielismy u nas w klasie losowanie nna swieta i wylposowalam pania >.<  na nasza wychowawczynie czy jak sie to pisze ._. xD z jednej strony dobrze a z drugiej zle ze pania wylosowalam ._. ale dobra nie wazne XD *u* mam ponad 200 wejsc na bloga ^u^jednak czytacie tego bloga xP chyba -,o XD robie tego posta z nudow bo nie mmam nic lepszego do roboty ._. xD  no jeszcze jest muzyka ale sluchanie muzy i tylko to ._. nee xD wole jeszcze pisac posta xD wiem nibe mam o czym pisac XD inteligetna jestem  xD jak wejde na sw komp to zrobie post o Twarzka_ bo jej obiecalam ._. xD kol z reala xP nie dopisuje mi ostatnio humor xD choc tera tego nie widac xP no to zalezy wiecie od pogody XD choc za ladna pogoda to tera nie jest ale ja lubie jak deszcz pada i jest ciemno xD choc dla mn jest jeszcze jasno XD nie mam o czym pisac ._. ... moze niedlugo zrobie liste naj ._. xDto siem zobaczy hue hue xPa moze jeszcze dzis -,o nie dzis juz nie xD dzis mi sie nie chce xD no co ._. ? xD juz taka jestem xD co moge napisac omm ... ._. niee chyba juz nic nie przyjdzie mi do glowy zeby napisac xD      Kończe.
PS.nie ma napisu bo to nie moj komp ._.
Pozdrawiam mlekoXD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz