wtorek, 20 grudnia 2011

z nudow xP x2 xd

Elo ludki xP a coś ostatnio nudno mi xP a wam xD Hue Hue dostalam dzis 5- z infy xDD a wiecie co ._. za 4 dni swieta :D trzeba isc do spowiedzi co xD ? i to szybko ._. XD LOL dzis po poludniu bylo bez chmurne niebo i swiecilo slonce O.O nw jakim cudem przeciez mamy zime xD ! i znowu nie mam co pisac xDD a z tym sylwestrem to juz jest potwierdzone tylko fajnie ze moi starzy chyba zostsja w domu i przyjedzie pol rodziny i + 2 malych bachorow -,- taaa wiec SUPER ! -.-'' Mam nadzieje ze jeszcze przed sylwestrem moj komp bd naprawiony i se wkoncu wejde na msp ^_^ -.-'' Czy wy tez bedziecie miec salatke jazynowa na swieta xD ? wiekszosc ludzi tak ._. ja mam co roku xDD dobra nie wazne xD No co jeszcze mozna napisac noo to chyba... nic xP no to Nq !

                                                      Pozdrawiam mlekoXD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz