sobota, 16 czerwca 2012

Takie tam : 3 + Idiota c:

Witajcie ! Jak moze niktorzy zauwazyli zmienilam nazwe (Nie na msp ._.) na Oharu-chan. W co watpie xD. No : 3 Zmieniłam ponieważ spodobało mi sie imie Oharu D: Oharu to japońskie imie a chan to zwrot grzecznosciowy.
Wrocilam ze szpitala po 3 dniach (sroda-piatek) Miałam tak jakies dupne badanie xd.
Odzwyczaiłam sie pisac na kalwiaturze ._. baka ._. MSP coraz bardziej mi sie nudzi. Kiedys nie wytrzymywalam dnia bez MSP ._. A tu co D: Myslalam, ze mi sie nie znudzi ale tu dupa xD. Ale nie porzucam konto nie usuwam nic z tych rzeczy. Nadal bd w to grac moze jak bd zadziej wchodzic znowusz bd mi sie chcialo w to grac ._. Nie wiem tam.
W poprzednim poscie napisalam ze juz rzygam tym euro. A teraz jaram sie nim D: ! Wydzieram sie z mym zacnym ojcem jak ogl mecze D: Ja to jestem zmienna D: Baaka D:.
Wczoraj bylo mi dupnie ._. xD Dupny humor, dupne poczucie ._. Alez oczywiscie zadzwonilam do Olki (Reni i f) To oczywiscie jak zwykle poprawila mi humor a ja jej : 3 Jzu nie bylo dupnie : 3 xD Głodna jestem :3 xD Tak nie ma to jak napisac cos na temat._. xD Komp mi muli ze japierdole @_@ Olak wreszcie zauwazyla cos co ja zuwazylam wczesniej @_@ Byla slepaa @_@ Ale nie powiem o co chodzi HA xO ! xD Dzis oglądałyśmy yaoi *-* xDD Blahaha xD A i jeszcze Olka mi zrb takiego swietnego arta : 3!
 Has has has xD Jebłam xD Nudzi mi sie : 3
A zapomniała bym ._. gadalam z jakimś Christopher <3 ._. Jakas jebana nazwa ._. Renia mowila, ze jest normalny a tu dupa ._. pokaze wam moja zacna rozmowe z tym czyms ._.
Wydawal sie normany ._. Ugh ._. . . .
Koncze ._.

Żegna was ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz