wtorek, 6 grudnia 2011

Można powiedzieć że streszczenie kawałka dnia xD

Dżeem dobry wam xD !Dziś Mikołajki ! Moja kl pojechała na wycieczke a ja niee xD Siedze jak narazie w domciuu :3Jak narazie xD HO HO HO ! niedługo święta i nie bd sie chodzić do szkołyyy *.* Tylkko mam jedno pytanie GDZIE JEST SNIEG ._. ?! ugh ... mam nadzieje że spadnie jak najszybciej ^.^A dziś leci Kevin sam w domu na polsacie ^^ o 20.00 *,* ale coś dziwnie w tym roku że nie w święta ._. Nieważne ... mój komp coś szwankuje mi ostatnio ._. i nie chce mi się właczyć MSP ._.ugh -,- dlaczego tera ._.? jak są najlepsze konkursy tera  ze świątecznych ._. xD i jestem złaa ._.Dobra kończe z tym postem jeszcze dziś pewnie dam xD Ai jeszcze zamiast podpisywać się pozdrawiam mlekoXD to bd dawała obrazek to znaczy nie obrazek tylko napis zrobiony w pancie zamiast podpisu xD




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz