sobota, 26 maja 2012

"O O OU PAPA PARA PA" : 33 !

Witojcie :D Jest 23.28 albo 39 xD Zakupiłam se dziś vip'a na mies ._. Sama nie wiem po co D: Dla fazy bo juz dawno nie miałam :D xD Zgupiałam :D xD Moja zacana rozmowa z Olka : 3(Reniaaa kurwaa xDD)
-Czy ty mn sluchasz, czy fantazjujjesz o Krystianie ._. ? - Zapytała mleko xD
-Czyli to drugie ._. - Odpowiedziala sb mleko
-Wybacz x_x - raczyła sie napisac Olka xD
-Byłam w kuchni i jebłam sie o złamaną kończyne ._. - Dopowiedziala zacna pani Olka
- ._.-Alez mleko wyraza sw emocje *-* XD
- Ale miałam racje, że rozmyślałas o Krystianie bo jebłas o kończtne xD ! - Powiedziala z duma mleko xD
- Nie xD ! -Olka sie sprzeciwila o,o xD
- Jak nie xD Jak tak xD !
- xD Nie! xDD
- Teraz już bd cihco bo pisze posta xD
- Oke D:
- TAK KURWEN FAKEN xD ! -Okrzyk radosci mleko *-* xD
-CISZA xD
Ahh. . . Te nasze rozmowy <3 xD
Jestem sama na chaciee : 33 ! XD gadam do mojego psa i wpierdalam ciasto : 33 xD Haj lajf : 33 xD
"UO UO UO PA PA PARAPA" xD Wybaczcie, piosenka z plajlisty Olki mi utknela w głowie xD Wyjdzieram morde krzyczac :3 "Ou U PA PA PARAPA" xD Tak ja i moje wrzaski *-* <3 Poprostu cud mod i orzeszki *-* xD Mam zajebisty humor co widac : 3! xD"TU TU TU RU RU TUTU" xD  Co D: Oni tak tam spiewaja to ja tez T^T. Coś mn napadło i rb dziwne ruchy ._. Mi na seio po 22.22 odbija ._. . . . Łyhyms :3 xD
Zbierałam na tg vip'a 18 tys: 3 a teraz mam 8 tys i cos : 3 w 1 h wydac 1 tys : 3 Me Guszta :D
Simsy mi smulaja :c lools :c xD Gęęsia skorka mi ciagle przechodzi ._.
Has has :3 ! A teraz Opowiem wam dzien z zycia mleko :3 ! Tak wiem czekaliscie na to latami xD

Obudzilam sie okolo 10.34 i myslałam, ze dzis piatek (a tak bym zapomniala mialam zajebisty sen aww nie powiem *w*) Tak se myslalam ._. "kto mn obudzi do szkoly ._. ? E tam w dupie :D" alez po 10 min znowusz paczajta na telefon i . . . PRZECIEZ DZIS SOBOTA ! ._. I dalej poszłam w kime :D tak na serio to, fantazjowałam przez 1 h xD Wyobrazajac sb ciag dalszy mego snu po czym zasnelam xD. Obudziłam sie ok. 11.23 ruszylam dupe do kuchni nic nie ma w lodowce dupaa D: ! chodze po domu i paczajta a tu juz chlopak z moja siostra razem siedza ._. aha fajnie ._. wzielam jakis jogurt i odpaliłam kompa :D. Nudzilam sie wiec raczyłam się ubrac o,o ! Oczywiscie jak to w sobote mleko sie ubiera <3 koszulka ze Slayera, czarne dżiny, czarna bandama <3, branzoletka z czachą :3, i do tg żółte skarpetki xD ! Siedzialam do 12.45 na kompie siostra juz poszła. Zobaczyłam, że dziś Dzień Matki x_o eh . . . wypadało by coś zrb ._. Umyłam naczynia, i poodkurzałam oraz umyłam maoje trampki xD A przy tym calym sprzataniu wzielam glosniki siostry, i do mg lapka podlaczylam *-* ! Specjalnie otworzyłam okno xD i muzyka na caly regulator \m/ xD. Potem przyszedl moj tata, porozmawialam z nim, poszlam se na kompa przyszla moja mama, zyczenia itd. . . potem we trojke (Moja ciocia, mama, i tata) pojechali se na motory a ja z moja kol poszlysmy se na dwor okolo 14.56 do 16.21 Byłyśmy na dworze, Natalia musiala isc do domu to ja tez. i od tamtej pory siedze na kompie xD Alez przepraszam około 20.34 kupiłam se vip'a a o 23.49 poszłam z psem : 33 ! I teraz jest 00.08 xD Ja to mam poczucie czasu xD Musze sie jeszcze wykapac, smierdze xD

To tyle na dzi, jeszcze dodam fote z MSP :3 !


Nq <3 !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz