poniedziałek, 14 maja 2012

Wybacz mi ojcze, bowiem zgrzeszyłam xD

- O cześć Luna! :3 Długo cię tu nie było :3 Piszesz posta? ;3
- Niue. JA GO NAKURWIAM.
Takim oto filozoficznym gestem zaczynam nakurwiać.
Postanowiłam odejść jak się skończy vip *O* Bo mam dosyć *O* Teraz nie wiem :3 Się zobaczy *O*
Najwyżej odejdę i tak wszyscy mają mnie w dupie, nikt płakać nie bd *O*
Nagłówek by się nowy przydał, ale mleko wciąż nie umie robić, a mi się nie chce w chuj <3
Daniel (Cukierkofy) się usunął. Smutno mi trochę, ale nie będę robić jakiejś pieprzonej żałoby, ostatnio ta gra coraz mniej mnie obchodzi :3 Wchodzę dla sesji z Mlekiem i pogaduszek z Patrykiem *O* xd
A co do sesyj :D
Najnowsza i prawdopodobnie ostatnia nasza sesja :3333
Czm ostatnia? :c Bo ten kochany głupek stwierdził, że beze mnie nie gra i jak ja odejdę ona też :3
Tak wiem :3 Przynudzam :3 Zdjęcia :3
ENJOY KURWA!















Nie po kolei *O* I chuj *O*
Mleko mam chętke na next sesyję :cccccccccc
Ale taką sexy :333333 Że ja się za RUSZOFFEGO platiczka pshebiorę :**** xD
Wasza b.b.b. pojebana Luna :3
P.S. Wybaczcie te przekleństwa, ale za dużo świeżego powietrza i towarzystwa mleko :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz