sobota, 31 grudnia 2011

tak moza powiedziec ze ostatni w tym roku post xD

Eloo ludzikowiee xDDD nie wiedzialam ze jeszcze dzis napisze posta ale coz xD dowiedzialam sie dzis od lun ze jestesmy spowrotem naj O,o ale jak ? okazalo sie ze lun nie wiedziala ze na moje konto wchodzi nieraz grac xD Lun zerwala z patrykiem (nie znam i chyba nie bd znala xDD) ona poprosila mn na naj (czyli gracka jak byl na moim koncie xD) i sie zgodzil ze bd z Lun znwuu naj xD Jeszcze dodatkowe info na moje konto bd jeszcze wchodzic Lun (moja naaj xD) Taaaa... Jeszcze do gracka ._. prosze cie nie podawaj sie za mn tylko mow ze to ty xD oke ._. ? tu jeszcze fotka ze jestem z Luun naj spowrotem ^^ xD :

oczywiscie grac zmienil mi opis -,- xD


Życze wam wszytkim :


                                                                          Oraz



Życzy :
     Nq !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz