wtorek, 20 grudnia 2011

Mój komp powrócił :3 xD

Elo ludki po raz 2 dzis xP a więc kolego mojego taty jest znawca od kompow przyjechal z angli na swieta i naprawil mi kompaa *o* yee ale mam zaciesza nawet nie pamietalam jak wygl moja tapeta xD tera sb przypomnialam XD ale jest cos o co jestem zla -.- MSP MI NIE DZIALA ! -.-'' jak siedzialam tyle czasu an mojej sis kompie a ona ma normalny komp a ja laptopa to tera mysle ze cos mi sie wszytko zmniejszylo ._. LOL xD Taaa ... DZIEKI CI PANIE RADKU ! xD i chat mi nie dziala i moge rozmawiac tylko przez gg ._. yhh moj tata znowu bd sie darl ze w kalwiaturu wale xDD a mialam jeszcze powiedziec ze ostatnio bawilam sie mazakiem czarnym *o* i nudzilo mi sie wiec pomazal se moj plan lekcji xD tak tak wiem nie mam co pisac ugh -.- i co z tego maj blog moge pisac co chce xD hue hue xD a ja mam kredkii *o* XD a wy nie xD dobra moze macie -,- ajak macie cos do tego posta to najlepiej SIE ZJEDZCIE  T_T xD Hmmm.. ._. naruto shippuuden żądzi ! xD no co ._. ? masz cos do tego xD ? a i nareszcie zmienie naglowek i tera  bd naglowek od levusa xP no od charlsa czy jak tam ale ja wole levusa xD Dobra koncze tego posta papa !
                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz