czwartek, 22 grudnia 2011

Tak z nudow xP x3 ._.

Elo ludki xP ostatnio sie nudze -,- wiec zrobilam kolejnego posta xD jak zwykle bd mega krotki xD a wiec dzis mielismy wigilie klasowa ._. dostalam perfumy , ludke uszytego ze spodni (malego nie ze calych spodni xD)  ja dawalam paczke mojej wychowawczyni ._. ona odrazu wiedziala ze to o de mn xD tylko na mn spojzala , usmiechnela sie i juz wiedziala ze to o de mn ! no kurde xD Anita napychala sie mojej mamy ciastem xD ja ani jednego nie zjadlam ze sw ciasta ._. xD spiewalismy koledy XD cos nam to nie wyszlo xD taa ema krzyczala do pani o prezetach xD no i sie doczekala xD zlozylismy se wszyscy zyczenia xP Ema cala zaplula sie mandarynka xD miala pelno pestek w gebie xD szkoda ze nie widzialam jak sie opluwa xD Anka  (Twarzka_) widziala  Ema dostala cala torbe slodyczy *o* podkradalam jej z 5 razy żelki xD za 5 prawie mi sie udalo gdyby nie anka powiedziala jej ze zawinelam jej żelki XD a mialam dzis test x_x z polaka jakies opisywanie obrazow ._. nie wazne xD i tak napisze na 3 xD taa ja i moja ortografia wiem XD za 2 dni święta ^.^ kto sie tez cieszy lapa w do gory (tak tak ja i moja ortografia przyzwyczaicie sie xD) Ema miala mi wyslac zdj twarzki z msp ale jakos nie dotarla do niej ta wiad -,- i jak na razie nie bd o niej posta -,- cieki ema wiesz ! xD (jak to czytasz to wysli to zdj xD) No niedlugo nowy rok pelen zawodow, nieszczęść no ale tez szczescia xP dobra życze wesołych i dobrego nowego roku xD! Jeszcze penie to napisze kilka razy ale co tam xD Nq !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz