środa, 7 grudnia 2011

Post o cacao24 ^.^ czyli po ludzku w realu emaa ^.^

Hejj ! Jest ze mn ema czyli na msp cacao24 xD Sama jej wymyśliłam tą nazwe xD no co ._. jest fajna , miła ( zależy dla kogo xD ) ,wysoka w realu ._. , ma długość wlosow taka jak ja xD miezylysmy dzis xD mieszka kolo mn hio hio xD zazdroscicie nie ? XD na MSP ma 5 lvl dopiero co wybila wiec cieszyc sie ze mn ! slucha reagge ._. dla mn fee xD ale troche klasycznego rock'a tez xD dobrze sie uczy ._. moj kujonek ^.^ xD zartuje nie uczy sie ._. ale ma dobre oceny ciekawe jakim cudem -,o moze dla tego ze slucha na lekcji ._. xD nie no gada ze mn i z innymi xDD chyba ze na matmie xD bo dostala raz uwage za rysowanie na lekcji xDD i pisanie z taka jedna aska xD pani ma jej rysunek w dzieniku xD bym pokazala ale nie mam jak XD ugh .. -,- zimno u naaas -,- noo w moim pokoju cieplo ^.^ ale na zewnacz mam jesien -,- ugh -,- dobra koncze tego posta tylko zdj z msp jje wstawie mam tylko te zdj ma ladniejsze ciuchy xD

to onaa *,* xD


PS. zapomnialam dodac ze to moja przyjaciulka ^.^

                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz