sobota, 12 maja 2012

12 uro :3 (tak dopiero)

Joł joł joł : 3 xD A więc dziś mam uro *-* Na msp dostalam prezenyuff *0* Dzieki wielkie *0* i za grafy tez dzięki *0*. Fajnie dziś było *-*, moja siostra obudzila mn przed 7.00 i powiedziala mi "wszystkigo najlepszego" bo musiala jechac ale jeszcze dzis wroci. Potem poszlam spać pacze na fona 7.08 moja kol przysyla mi eszemesza :3 "Wszystkigo najlepszego :3" potem znowu poszlam spac xD matka mn obudzila o jakies 8.50 zlozyla mi zyczenia i pooszla do pracy. Wasza mleko oczywiscie poszl jeszcze w kime ^^ budze sie pacze o 11.12 xD Wyspałam sie xD Weszlam na lapka wzielam drozdzuffke xD siedzialam do 13.40 w spodniach i koszuli od pidzamy xD. Matka kazala mi sie ubrac bo zara kuzynostwo przyjdzie itd... o 14.13 moj tata przyjechal, dal mi moja koszulke na ktora czekalam tydzien xD Odrazu sie w nia ubrałam zalozylam bandame (czarną), czarne skarpetki, spodnie tez czarne (rurki) xD potem przyszlo kuzynostwo tak na prawde tylko Szymon ^o^ Jeden z mych kuzynow przyszedl na 15 min bo mial jechac na koncert jakis Punk'owy w niemczech. Poszedl siedzialam na kompie do 16.50 xD potem przyszly me zacne kol <3 xD Ańka i Ema (cacao24). Zjadlysmy cos tam rozwalalysmy moj pokuj xD. Od emy dostalam takie fajne cos : 3
Nie wiedziala co mi dac xD Na tych zacnych zdj z MSP jestem ja i ona xD i napisz "12 urzodziny : 3" 3 sie nie zmiescilo xD To tym byla wczoraj zajeta ._.
Łokej :D deń minoł fajnie ^^ Udanie bylo ^^ Ańka dala mi żelkii <33 xD a potem ogl Niekrytego i zjadłyśmy te żęlki xD
Fajnie że ktos raczyl sie do mn przyjsc w ten deń : 3
Nq <3

1 komentarz: