piątek, 30 grudnia 2011

Post o Twarzka_ czyli w realu Anastazja ^.^

Elo ludki : D robie dziś posta o Twarzka_ czyli Anastazja my mowimy na nia anka , ania  no zalezy xD Jest dobra uczenica ._. no dobra cos wiecej niz dobra ._. ma z wszytkiego same 5 ._. (w zeszlym roku miala czerwony pasek 0.0 w tym pewnikiem tez : D xD) ten kujonek kalsowy xD Nw jak ona sie tak dobrze uczy ._. ma jeszcze duzo zajec po zaszkolnych ._. : pianooo :D i karate ._. , wiec jednak trzeba uwazac na nia xD choc jest troszku nisz o de mn  xD ale nie az tak xD jutro z emą przylaza do mn na sylwestra ._. boze jak ja z nimi wytrzymam ._. 2 dzikuski na hacie bd miala xD Anka ostatnio kupila se vip'a na msp i ma zaciesza xD no ja tez mialam jak pierwszy raz mialam (na nowy rok se kupie na miecha : D ale to chyba jeszcze przed wakacjami ale po ._. ) Ania ma tera 3 lvl na msp dopiero co wbila (tak mi sie wydaje ._.xD) a wiec tera pokaze jej foteee xDD
                                                      to onaa @.@
my jestesmy dla sb dobrymi kolezankami ^^(tak mi sie wydaje O,o jezeli to czytasz to potwierdz lub zaprzecz w komentazu x_x xD) Hue hue heu dobar to tyle na dzis ŻYCZE WAM WSZYSTKIM CZYTELNIKOM DOBREGO NOWEGO ROKU : D wszytkiego co dobre i tym podobne xD
-Nawzajem ._.
tak byscie odpowiedzieli xD albo wcale xD dobra koncze tym wesolym akcetem i do nowego roku : D Nq !
Pozdro !
PS.lun miala mi zrobic naglowek na nowy rok ale jakos puzno sie za to zabrala xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz