sobota, 12 maja 2012

Sesja z Emąą : 3 (cacao24)

No Hej xD, pisze dzis po raz 2 bo wpadłam na genialny pomysł żeby zrobic sesje z cacao24(emaa : 3) bylo nam biscie : 3 xD jest tytlko 25 fot bo ema musiała juz iść .___. Buu D: ! Jutro opiekuje sie jej kontem ._. . . . STRZESZCIE SIE ! xD Dobra o to fotyy : 3 :

Zaszokuje was o,o . . . BD POKOLEI O,O

Tu początek :3 Zaczełyśmy sie rozkręcać od łokcia :3 xD Bo emie wszystko przeszkadza -,- xD

"-Podziwjaj MNIE*0* -Chyba ty mnie xD" xDD Padłam xD

Makjne mięśnie *0* xD Pacz i podziwjaja bejbe 8)) xDD

"-Czujesz tu o,o? - Co o,o?" myslalam ze odpowie -jajco o,o xD
Odpowiedz na poprzednia fote xD Szczam : 3 xD

Przypomniala mi sie piosenka "NA na na" xD i mg mowic to ciagle @_@ na na na na nanana na an an anananan anana xD Dobra ogaaar @_@ xd

No na serio fajne : 3 bo mam takie same xD Ona odpowiedziala "-Wiem o,o"

Az taka ciezka nie jestem ze cie boli stopa :c xDD Szczam xD

Tu ta animka tak fajnie wyszłą : 3 to jest jak kowadlo na mn spada xD

Jak sie siedzialo na dole to tera wygodnia na czyjisc nogach : 3 xD

Marudzisz kobieto -,- xD

Tak nudzi mi sie ; 3 xD bardzo xDD

Ona do mn "-akyszuj D: - Nie D:" xd jeszcze mi palcem pokazala jak bym nie wiedziala gdzie mam isc -,- xD

Prawda ludzie oj prawda ._. xD z drewnianą nogą daleko nie zajdziesz xD

łot de fak xD ? sama tg nie czaje @_@

Zapewne tak sa takie duze . . . xDD szczaaam x D

 Tez bym zjadła batonaa ... xD ale nie w sosie tylko polewie xD


Wydawalo mi sie by do sb mowila xDDD


To nam sie udało xDD Moje ulub. ♥ xD Poprostu szczam szczam szczam xDD

Tu juz koncowka. Plastik poss :D xD
Nikt nie nza odpowiedzi na te pytanie <3 xDD

Ciag dalszy tg pytania xd

To mialo wygl innaczej a nie jak ema podskakuje i lapie sie za brzuch a ja trzymam sb gebe zeby sie nie smiac xD

Tu juz fotaa zakonczeniowa :3 Gitniee :D

Szczera ja :3 xD

To juz koniec naszej przygody w skets parkanie :3 xD

Nq <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz