sobota, 23 czerwca 2012

ta da xd

Joł joł joł xD W TEN piątek koniec roku :D Tak wiem wiem ._. mówie to jakby nikt nie wiedział xD W środe idziemy z kl na lody :333 xD Mam nadzieje, ze bd fajnie *o* Aaaa mi zostalo 82 tys do lvl'a *o* xDD Tak na temat ^^. A wczoraj też w piątek xd zrb sb takiego wspaniałomyślnego kolczykaaa *o* Oczywiście podaba sie tylko mojemu tacie i cioci ._. A Olce tez D: I mn xD A o to me wspaniałe ucho *o* xD
Tak wiem wiem *o* Lajkam sie chwalic takimi rzeczami *o* XDD Ema i Ania Oczywiscie są na mn zueee ._. i dupa ._. Tak wiem moje słłitaśśne bląd włoszki ._. xD
A chciałą bym wam pokazac majne kl na matmie wczoraj *o* jak by to zobaczyli to by mn zabili :3 Ja tez bym tak zrb :3 Hi hi :33 Jestesm zuaaaa :3 Albo nie nie pokaże wam D: JESTEM  ZUAA xD
 has has :3 Ide do Kol na 15 na urooo ._. I musze jej zakupic prezenta xD A ja jeszcze w pidżąmie xD
Kocham Naruto tapadakabum ._. I znalazłąm gościa co teez D: Zwie sie Kami-kun D: On mowi na mn mleko-czjaaaaaaaaaaaaaaaaaan D: xD A po polskiemu xD mleko-chan xD

Jtm Sasuke Uchiha :D xD Tak to chłopak ._. xD Ale dziś mn podjarało *o* Mam celeba *o* SZOK O,O xD Jutro juz go nie bd xD Dziwne ze nadal jest xDCo ja jeszcze miałam ._. E-e-e-e ._. kupa nie wiem ._. xD
                                                                    Żegna was

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz