sobota, 11 lutego 2012

Znow z nudow ale WAZNE przeczytaj plose :3

Elooo : D a tak z nudow postanowilam napisac posta ;d jak zwykle to bd post krociutki ^^ xD Ostatnio dobra nioe ostatnio -.- od dluuuuzszego czasu ludzie wywalaja znaj bo im nie pomagaja i nie ogl filmow -.- mi prawie nikt nie ogl filmow zadko kto daje grafa itd -.- ale czy ja robie wywalanki ?! no wlasnie nie -.- a chyba zaczne bo zostalo mi 8 tys do 9 lvl :c a malo ludu mi pomaga :c ciagle te same osoby z jednej dobrz a z drugiej nie ;/ boze czlowieku jak potrzebujesz grafa czy ogl filmow to pisz na priv bo ja nie zdaze zobaczyc tw dymkow ._. a wszystkiego na raz nie zrobie x_x ogl ludu filmy jak poprosza a nie ostatnio jakas kolesiowka napisala cos w stylu tak : OGLADAC MI FILMY X-O ALE JUZ !!!,, -.- i akurat juz biegne zeby zobaczyc tw film jak na mn wrzeszczysz -.- nw jak innych ale mn tak ludu nie porzekonaja -.- dobra nieraz nie ogl filmow bo jeszcze musze zarobic kase to zapominam itd x.x i nie to nie jest jakas moja historyjka -.- pff -.- a ja Bardzo prosze o grafy i ogl filmow :3 chodz wiem ze niektorzy mn poprostu OLEWAJA ^^ to ma  to gdzies i tak pisze ze prosze o ogl filmow itd -.- wiem mleko moze pisac na jeden temat bez przerwy bez sensu wiec jeszcze dodam zdj z MSP

>KLIK<
                              >KLIK< Pacz jajk malo mi zostalo :c ploseee o grafyy :c

Pozdro i Nq !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz