poniedziałek, 13 lutego 2012

takie cos xd

Elo luduu : D ostatnio nie mam co robic .___. kiedys jak mialam 0 lvl chcialam zrobic film i zobaczylam jak ja wygl x_x bozee xDD zara dam tote tera wtedy x.x xD mleko nadal zaciesza z 9 lvl 8) xD no to tera zbieramy na 10 |8 xD no co nie tak duzo zostalo (I) xD dobra a wiec tak przejdzmy do sedna xd

bozee bron x.x xD ndal mam te ciuchy 8) xD wygladalam tak ladnie nie *-* ? xD o bozee a tera zdj z terazniejszosci xD


tera juz duuzo lepiej |8 xD to zdj bylo robione jakies 3 min temu xD ja to jestem udana ;d no krotki post jak zwykle |8 mvah :3 xd ja moge pisac o byylee czym *-*  o np. dzis zgubilam farby i pedzle w szkole xDD zapomnialam wziasc z przyrody xD szukalam i nie moglam znalesc uhuuh xD ja to jestem inteligetna xD
zimnoo mi ._. przytulis ? xD a no wlasnie moja kol jak mn przytula to mi tak na chama wbija brode we mn xD to boli mala chamowo xD za to ja jej wbijam paznokcie w szyje (D) xD ma slady po mn ^^ uhuhu ja to jestem mila ^^ ale to ona zaczela -,- xD dobra koncze posta xd



Nq ! i Pozdro !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz