piątek, 3 lutego 2012

Kilka tematow x__x

Elosz ludu =3 ! ostatnio cos nie halo z nami wszytkimi nie ;d ? mleko dziwnie sie zachowuje O.o i ciagle chce pisac ta lub ta minke =3 , : 3 O.O. Lun powoli zmienia sie w plastika >.> (szory lun nie obraz sie ale tu jest trochu parwdy >.>) i renia mi powiedziala ze podrywa gracka O.o co jeszcze bardziej mn zdziwilo ale niee onataka nie jest ona ma tylko taki ,,okres,, (xDD) przejdzie jej typ plastika napewno : ) (mam nadzieje x_x) ehh a glowny temat too ... eee yyy .___. nie ma glownego tematu jest ich chyba 2 albo 3 xD Dowiedzialam sie ze Charles kiedys Levus to postac fikcyjna O.o kto go stworzyl ? jego ,,kuzynka,, Ciasteczkoffa -.- taaaa -.- troche Bardzo mn to wkurzylo -.- ! przeciez ja ,,mu,, mowilam wszystkie sekrety itd :< (no nie wszystkie xD) ale gadalo sie z ,,nim,, jak z chlopakiem .___. i tera mi troche glupio ze gadala z Ciasteczkoffa a nie z ,,Pawłem,,bardzo mn to zdziwilo i jestem zla i smutna :c -.- ehh co poradzic ;// Życie pisze takie scenariusze O.O o ze ja cie nie moge xD dobra koniec tematu na temat ,,Pawła,, ;x.Tera temat barzdo dla mn wazny ^^ czyli (nie no nie jest bardzo wazny ;d xD) fame i sc ! HELP ME x_x!!!! zostalo mi 19 tys do 9 lvl *u* ale tylko renia pomaga ^^ (nie no i niektorzy xD) ale i tak najwiecej reniaa :3 dzieki ^^ ! a jezeli chodzi o sc ? to na serio  bardziej mn interesuje xD ponewaz jak niektorzy zauwazyli jestem vip xD (dobra mleko ogar -.- xD) i potrzebuje sc !! na serio mam juz animke upatrzona co jeszcze dzis musze se kupic :@ (zobaczysz grac kupie se ja jeszcze dzis x-o xD!) dobra jeszcze dodam 2 fotki z MSP =3
:




                         Nq !nad Pozdro xP




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz