piątek, 17 lutego 2012

a tak o wszystkim i niczym xD

elo elo : D tu mlekoo <3 chcialam dzis napisac oo ? o mym yy... chyba 4 koncie xD no ogulnie o mych kontach zeby nie bylo ze to nie ja xP a wiec moje konta konto glowne wiadomo mlekoXD dodatkowe konta : mlekuuxD, linkin24, diabel502, ◄--- to sa moje 3 dodatkowe konta xD. Nw czemu mam wrazenie ze po vip'ie mn usuna ;/ ale tak nie bd ^^ luuhuhuh nudzi mi sie i dodam zdj z konta na ktorym bd grac w razie jak by co : D czyli mlekuuxD

>KLIK< : D fajne nie xD nie no zartuje narazie mam tu 1 lvl ;d NARAZIE xD. a bd nowe zmiany na MSP
raz na raz patrze na dunskie MSP jak wiekszosc uzytkownikow ktorzy prowadza bloga o MSP ;d a wiec tu sa foty z tego jak bd wygl :


>Klik<

na MSP jest new koneq ale ... no nie chce mi sie robic zdjec x.x xDD koncze

Nq :3 !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz