niedziela, 5 lutego 2012

Ale że co?! xd

No więc xd Piszę odp na poprzedniego posta mleko xd
Tego "Kilka tematów" czy coś xd
A konkretnie o taką linijkę...
ŻE NIBY JA PODRYWAM GRACKA?!
WHAT THE F**K?!
Nie gadałam z nim daaaawno ;d
Ania-Zuzia wciąż mnie nienawidzi.
Tsaaaa.
A ja mlk sb poszłaś to ja...
BYŁAM SZTEFKIEM! xO
I było mi biście :D
Nie wiem czy idę jutro do sql ;c
Jestem TAK chora, że ja pierdole xd
Czyli brdz.
A propos! Jeśli myślicie że mi ten "plastik" minie...
To ja się focham T_T
Nie jestem plastikiem!
Nie mam ostro różowego makijażu!
Nie ubieram się wyłącznie na różowo!
A że mam inną SKÓRE? T_T
Proszę was!
A wy niby w rl macie taką jak na MSP? -.-
Nie wierzę ._.
Macie normalną, a nie białą nie?
I co?
Jesteście przez to automatycznie Plastikiem? ._.
No chyba nie!
Więc dziękuje i pierdole wasze zdanie! :D
Ja jestem Człowiek Skurwiel i rb co chce :D
xD
Paaa, Luun <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz