piątek, 10 lutego 2012

Em.. czyzby znowu zgapiara MILORDZIE ?! xD

Em.. Elo -.- czyszbym nabrala gustu przez vip'a ._. ? mozliwe poniewaz nie wiem czy znacie nie jaka Roberte czy jak tam -.- tera se paczalam w znaj i zobaczylam ze ja sie przeciez tak ubieralam duzo wczesniej x-o !!! Grr -.- a o to zdj nie jakiej roberty ktora ma sw wlasny nie zawodny styl -.-

 >KLIK< moze nie ktorzy pamietaj jak sie ostatnio tak ubralam -.- ?



>KLIK< a o to ja ._. to zdj jest zrobione tera bo jak nakladalam ten stroj to nie robilam screenow ._.
a maske dodalam tera ._. (mozliwe ze milam inne podobne do Roberty spodnie -.- Pfu co ja gadam Roberta do mn -.-widac nabralam stylu jak sama Roberta z 12 lvl jury oraz celeb zgapia po mn styl -.- o jak milo : ) -.- juz po raz 2 ludzie zgapiaja o de mn MOJ styl -.-


Chcialam jeszcze napisac ze : Zapraszam do ogl mojego new filmu Ul.LOL cz.14 : D moze tym razem mi sie udal film ._. ? sam sprawdz :D a jeszcze w sparwie fame ._. i sc ._. vip niedlugo mi sie skonczy a ja musze jeszcze kupic animki ._. xD a z fame ? Jeszcze 11 tys i 9 lvl *o* zacieesz xD



Dziekuje za uwage (xDD) z pozdro

(trochu duze to zdj szoryxD)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz