piątek, 27 stycznia 2012

uhuhu ; D

Elosz ludu ; D poszukiwania new redaktorki zakonczone uhuuhu xD Kto nia bd O.o ? oczywiscie moja luun <3 xD uhuhu mam glupawke ; D cieszem sie ze bd mogla z kims pisac tego bloga ^^ hue hue ... mialam dzis troche zlego humorku poniewaz sie na jednego czlowieka obrazilam nw za co xD choc to bylo jakas 1 h temu xD sratata ; D ta nudam  sie zgadliscie -.- XD cos mn przerazilo :x co ? tlo na msp x_x zara pokaze x_x

 bleee x_x takie rozowe x___x tyle serduch x_x mi sie ten klimat ne podoba -.- walentynki to najgorszy den dla samotynch czyli dla mn ; D xDD  jaade jutro na wies na 2 dni x_x w pon do szkoly -.- koniec feri lee :<< >.< kupilam se dzis animke uhuhu xD ze starego konqa xD mleko ma zaciesza bo dawno animki se nie kupywala xD



uhuuh tak to ta ; D dobra ja koncze bo ktos karze mi wy kompa nq ! i pozdro !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz