czwartek, 26 stycznia 2012

MEEGASTYCZYNY zaciesz xD

Elo ludu xD a wiec .... mam meeega zaciesz : DDD  ! Czemu to sie pytacie ._. ? poniewaz jestem na sw kompie oł jee xD a wiec meeegaaa zaciesz moja muzyka loff xD nareszcie MSP i maj przyjaciele lofff podwujny xD a i jeszcze chciala bym cos oglosic ._. SZUKAM NOWEJ/GO REDAKTORKI (ja tam na to mowie wspollokatorki ale coz xD) NA BLOGA : D jak mozna sie domyslec xD TEN KTOS POWINIEN MIEC KONTO NA MSP (obowiazkowe xP) PISAC CHOCIAZ RAZ NA 2 TYGODNIE NA BLOGU ^^ I MN LUBIEEEC XDD taa jam i moje wspaniale wymagania XD a i jeszcze musi se zalozyc gemail czy jak sie to pisze xD jak nie zdola to bd kozystac z mojego konta  ZGLASZAC SIE DO MN NA MAILA NA MSP !._. ale to juz wyjatkowo xP a wiec koncze krotkiego posta z WIEEEELKIM zacieszem xDD Nq ! a jeszcze dodam fote z msp xDD

                                    >KLIKa sie powiekszy< tak ja i moja stara przegladarka -.- xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz