poniedziałek, 30 stycznia 2012

uhuhu : D zaciesz : D

ElO : D mam zacieeszaa *.* poniewaz ... kupilam se vip'a na mies ; D oł jee xD kupie se jeszcze trochu animek xD alesz mam zaciesza ^^ a lun widzialam ze przyjelas zapro na bloga wiec napisz cos grzybie xD bo ne moge juz usiedziec x_x xDD ta wiem ten post bd krociotki jak zwykle bo mlekoo nee umie sie rozpisywac -,- boze dzis w szkole x_x pani usiedzila mn z takim jednym chlopakiem na polaku ale jest spoko : D uhuhu bylam na tej wsi mowila ze jeszcze w niedziele wejde ale cos mi z tym nie poszlo ponewaz nie mialam tam neta i puzno wrocilam ._. fajnie ze cos mi sie stalo z ekaranem i dziwnie widze napisy na MSP O.o wkurza mn to troche -,- a dodam jeszcze fotqe jak tera wygladam na MSP ; D uhuhu o to ona :




szwet nie : * ? widzicie jak dziwnie mi widac literki ._. dobra koncze z zacieszem : D Nq and pozdro : D !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz