niedziela, 22 stycznia 2012

dawno tu mn nie bylo : O xP

Elo ludu : D dawno mn tu ne bylo :0 xP a wiec bylam w zakopanym wrocilam jakies 2 dni temu xP moj komp siedzi w naprawie -.- dopiero przyszly czesci -.- jak bd juz na msp to obejze niektorym z was filmy i nareszcie sama zrobie xD em nw czy slyszeliscie o akcji ACTA -.-  to akcja ktora bd cenzurowac strony typu facebok ._. itd. jest trona na ktorej mozemy to powstrzymac ale nw gdzie podzialam link do tej str ._. jest z okolo 3,040,000 / 3,500,000 -.- na poczatku bylo tylko na 3,000,000 ale powiekszyli -.- ale my polacy nie damy oddac internetu X-O !!! -.- caly czas zmyslalam e-maile i podpisywalkam sie jako byle kto ._. fajnie ze mamy czas do jutra -.- taaaa.... dobra koniec na ten  temat bo to juz mn dobija caly den ._. wiecie ile sniegu jest w zakopcu *u* nie zdajecie sb z tego sprawy *o* kupilam tam sb przypinke z napisem Linkin Park : D jezdzilam na nartach : D nie bd sie chwalic ale ja to juz dobze jezdze na nartach 8) xD oczywiscie musialam sie tak swietnie wyglebnac ze wjechalam w moja siostre ._. i cos se zrobilam z lewym kolanie ._. taaa ja i moje szczescie xD jechalam pociagiem 14 h x_x musze przyznac nie wygodnie bylo xD dobra nie mam nic wiecej do powiedzenia : D

                        Pozdro dla was : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz