wtorek, 31 stycznia 2012

Emm .. -.- ?

Emm... Hay -.- mleko byc zluuuaa -.- dla czegoz to :O ?! ugh dlaczego ta -.- ? ponewaz jest kilka powodow wlasciwie to chyba tylko 2 ._. xD a wiec
.powód namber łan : brak kasy na MSP a pragne animkii xO !!!
.powód namber tu : moja żona (xDD) spytala sie mn czy szukam naj/a a ja no ze mozliwe .__. a lun zaczela robic akcje z tego i tera jakies 4 lvl mn zaparaszaja do bycia naj -.- Grr -.- ja szukam naj takiegoczegos jak luun <3 ma zryta banke jak ja ; D , znamn juz trochu : D , lubi me ^^ , i nie za niski lvl -.- chyba ze masz wszytko z tej listy poza lvl ._.
no to tyle naberow xD
DO LUN xO !! : Lun sory jestem troche fochnieta T^T ale nie tak bardzo ._. nadal cie kocham <3 ale troche sie wkurzylam ._.

dodam zdj z MSP dlaczego bo lubie ._. ^^


Nq i pozdro ♥ !!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz