poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Nienormalne @_@ xD

Witojcie : D xD Wczoraj ok. 22 rb sessje z Lunąą w skets parku xDD niach niach *-* fajnie było xD nareszcie lun namówiłam zebysmy polazly do tego skejt parku ._. xd macie tu screeny czy tam jak to tam *-* xD

Lun marudziła zebym jej dałą obiad D: ale ja tak wspaniale gotuje *-* xD

To było na początku xd (te zdj sa bardzo dokładnie poukładane tak wiem XD)

Miała go jeść D: xD a obiadu to sie chcialo co -,- XD
Tu sama nie wiem o co lu chodzilo xD
Moje chyba ulubione xDD .. tak ulubione "żegnaj -.- xD" nie mg z tg xD

Nei chciala sie pokazac D: xD
niech ^^ plamiłam jej dzwi moim spalonym kurczakiem :3 xD
Madra fota xDD
Tu mi uciakała wredneee D:
Tu miałam juz sb iść a ona mn wyganiała D:
Tu jej powiedziałam be ze mn i obiadów byś zdechłą xO czy jakoś tak xd a ona na to "JUZ ZDECHŁAM X-O" ^^ XD
Mówiła ze jest szekszownym miśkiem .__. *me gustaxD*
To tez byl dopiero poczatek a juz jej odbijało O_o xd
Rzygnelam na nia :3 xD a ona mn w brzuch kopnela przez co jeszcze bardzej chcialo mi sie rzygnac D: XD
To oczym mowilam wczesniej xD Dałam jje chwasta do powachania D: nie wąąchneła D:
Nie mam pomysłu na skomętowanie tg zdj xD

D: miła luna D: xd
znowu musialam isc xD
Tu nasza prze urocza kłotnia ^^ xD
ile to można uciekać nie ._. ? Bum bum bejbe O_O xD

HARD PARTS @_@ xDD 
nie skomętuje xD Czy tylko dla mn to wygl jak by lun wchodzila do mn O_o XD
Tu juz na serio musiałam spadac D: Fota zakończeniowa :3

Ale jak sb poszłam z Em Esz Pe xd To se jeszcze gadałyśmy na gadu *-* xD pokaże wam screeny z naszej rozmowy które teraz zrb :3 bo wczoraj juz nie miałam czasu xD
Ale czekajcie zaszokuje was O_O to bd poukładane O_O xD ale nie no bez kitu bd xd
nie bd kometowac :3 zadnego screena z gg :3 xD
No to tyle z naszej przemądrej rozmowy na gadu :3 xD 
W środe do sql x.x ale możliwe że nie poleze *-* hyh xd
Kończe :3
Nq <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz