środa, 11 kwietnia 2012

AAA fame @_@ Help me bejbe D: XDD

Witojcie :3 A więc xd Luno na zmiany mg jedno powiedziec : Awwww *w* xD Nagłówek mn rozwalił xD mhm *-* A więc po raz drugi xD Brakuje mi 16 tys. do lvl'a *O* hmm sama sie zadziwiam ze z taka predkoscia wbijam lvl'e xD Ale zacieszam z tg *O* A więc po raz trzeci xD Pomożecie mi nie *-* ? Wiem że taaak : 3 mam nadzieje ze do końca tygodnia wbije 12 lvl ^O^ Postaracie sie dla mn *.* ? Wiem że tak xD Z góry dziękuje za grafy :3 i oglądanie filmów ^^. W tej chwili majne fame stoi tak D: 583.987/600.000 *-* mam juz caly pasek ale lvl'a nei D: xd Ale mam andzieje ze bd do końca tygodnia *-* Licze na was kochani :3
Pacz na fame xO D: *-* xDD lajkam kilka minek na raz *-* xD
A zjem was jak nie wbije do końca tyg D: XD Też was kocham :3 xD

                                                                        Nq <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz