piątek, 13 kwietnia 2012

12 lvl :3 Awww *w*

Witojcie ludziki :3 xD Mam dzis zaciesza :3 Jest piątek 13-ego :3 a ja zawsez mam szczęście ^^ hyh xD nie ma to jak inteligecja mleko *-* A więc dzis wbijałam ten cholerny 12 lvl :3 xD Tak jestem uzalezniona od pisania xD xD Mąądra ja :3 xD Będe choraa :3 Bo dziś poadał deszcz a ja oczywyscie wyszłam na dwór i zmoczyłam se truchu głowe :3 xDD już mn łeb boli D: ! xD Awww *w* Fenk ju wam za 12 lvl *-* Zadziwia mn to jak szybko wbijam te lvl'e o: <-- Lun mn zaraziła ta minką D: ! Wiecie *-* zostało 247 tys do 13 lvl'a *-* xD A chciałam wspomniec ze mam karę :3 do odwołania :3 więc bd na msp nieraz z rana i popoludniu :3 i jak starych nie ma :3 jestem zuąą culką xD
Awwww *w* Widzicie to cudo *o* xDD Tak odbija mi :3 xD
Kończe :3 i Jeszcze raz Dziękuje :3

Nq <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz