sobota, 14 kwietnia 2012

beztalęcie :3

Hey Hey Heloł :3 xDD Tak se pomyślałam że mleko napisze o swym beztalęciu i pokaże wam  me 3 bazgroły :3 znaczy rysunki :3 xD Majne Trzy ulubione bazgroły które robiłam na j.polskim, j.angielskim, religi, przyrodzie, wychowawczej i muzyce :3 xDD mam ich więcej ale pokaże tylko trzy xd A oto one *O* xDD Niech wasze monitory pękają ^O^ !
Mhm *-* to mój ulub. *o* nw czm mi sie najbardzej podoba xD Troche nie staranne bo nauczyciele co chwilie paczyli co ja rb ._. xD
Tego teszz bardzo lajkam *-* xD Ten rysunek miał wyglądać inaczej ale mi sie nei udało D: !
Tu waszej mleko już sie nie chciało rysowac :3 xD Tak tak leniwa ja -,- xD

Jestem chodzącym beztalęciem i chcialam sie tym podzielić : D ! xD
Jak ci sie nie podobają to masz problemoss xD Bo mi sie podobają
a to że nie umiem rysować to nic nier znaczy xD Lajkam rysowac. x D
Bym pokazała też Gaare ale na zdj brzydko wygl D: ! xDD
Ja to mam przewspaniałe pomysły na posty *-* awww *w* xD
Mądra mleko xD
Prosze was o komętarze :3 xD


Nq <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz