sobota, 25 sierpnia 2012

D:

WITOJCIE! wiem ze juz nikt nie czyta tg bloga ale co tam ._. A wiec . . . Dlaczego jzu nie wchodze na msp ? Nie wchodze poniewaz inteligetna ja zapomnialam hasla ._. w trakcie koloni dziewczyny mi to uswiadomily i dupa ._. wyslalam moje haslo na maila ale nie pamietam hasla na maila ._. Wspaniale. . . A tak to fajnie. Na koloni poznalam nowych fantastycznych ludzi. Pisze z kompa siostry bo moj nie dziala ._. zapomnialam do niego hasla ._. Pierwszy raz mam tak ze zapomnialam hasla. ehh. . . tera jest godzina 00.17 i siedze se sama bo siostra wyszla a do rodzicow przyszli cioca i wujek ._. Co by tu jeszcze . . . A ! Przepraszam za moje bez pozegnalne o"odejscie" I bardzo dziekuje za 14 lvl ^^. Wiem to bo paczalam na me drugie konto linkin24. Niebd grala na tym koncie (linkin24) bo to chlopak ._. a co do mlekuuxD to tez zapomnialam hasla D:
Koncze D:
Oharu-chan : 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz