piątek, 1 czerwca 2012

Dzień dziecka :D + Kilka udanych fot xDD

Witojcie :D ! Dziś dzień dziecka ! Czyli dziecko wtedy ma kontrole nad rodzicem *-* xD A wiec ._. mozliwe ze 15 czerwca kupuje glany *o* podobno ._. Rodzice sie jeszcze nie zgodzili .__. Bu ._. Byłam dziś z klasą na pizzie ._. Mam sługe *-* Nazywa sie Jan Chiken xD Moja zona to Milejdi ja to Milord i 3 Milordziatka : 3 xD Nudze sie ._. mam pouczyc sie histy ale mi sie nie chceee ._. Chcialam se obejzec odc Naruto Shippuuden (230) Ale kurwen nie chce mi sie wlaczyc xO 231 tez xO ! A znalazlam takie cos w necie *-* !
*-* Masz to przesluchac T^T Bo sie obraze D: ! Moja kol wrocila ze szpitala :D juhu^^ A wasza mleko niedlugo jedzie do szpitala ._. Zajee :D na 3. . .  Chyba ze cos sie zuego stanie. A i zmienilam morde ._. a o to ona ._. :
Świetne ujęcie nie xD ? Nie zminilam tylko ust : 3 Za bardzo mi sie podobaja xd HAS HAS HAJTA xO ! PEDZ MOJ WIERNY RUMAKU xO xD Pokaze wam . . . . kilka fantastycznych rzeczy xD A O TO I ONE !
Pierwsza bd Herbootkaa : 33 :
Słitaśne zdj mojej herbotki zrb jakąś minute temu :D ! xD
Natepny bd . . .  PAN BANAN :D !

Moje dzieło *_* Wspaniłe prawdasz : 3 ?
A teraz ostatnie ! Nawet nie wiem co to :3 ! Ale jak byłam na wsi to to zrb :D !
Tak nudzilo mi sie ^o^ xD

To tyle xDD
Nq <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz