czwartek, 7 czerwca 2012

Euro + inne takie . . . .

WITAJCIE :D Miałam wczoraj napisac ale poprostu mi sie nie chciało ^^. A wiec, pije sb kompot rabarbarowy :3 xD. Wiecie co ._. juz szczeze po ludzku RZYGAM TY EURO ._. Wszedzie jakies reklamy, gumy, tik taki xD, jutro sie zaczyna ._. . .  Moja kol z dyruga bd to ogl ._. Fe . . . Dobra moze niektorzy sie tym przejmuja ale czy tg nie jest zaduzo ?! Te tik taki sa niedobre T^T te bialo-czerwone xd. Cam mn namoiwila zebym zrb jakis post na naszym (mua i lun D:) blogu xd. Musze namowic lune zeby wkoncu napisala posta T_T. A mi dzis bylo biscieee :D ! Bylam z Ania i Ema i gralysmy na podworku w siatke (ja troche pogralam a potem kometowalam xD) Potem zaszlysmy do domu, znowusz na dwor xD Grałysmy taka słłłitaśśną rozowa piłką xD W kolory. Darlam (smialam xd) sie wnieboglosy xD Ludzie sie na mn gapili .___. ja i tak wydzieralam ta sw morde xD Poprostu szczaaam XD has has has ^^. Dobra musze przyznac ze demonicznie sie smialam xD wyginalam glowe i cialo we wszystki boki i sie darlam. Alez to musialo mrrraśnie wygladac xD
A teraz Moja morda na MSP xD
Bezcenna morda mleko : 3xD
A i ostatnio zrb arta ._. Bardzo dla mn waznego, dedykt jest przedewszystkim dla Natki. A o to i on :
No macie T_T bo nie chce wam sie wejsc w me art xO xD A o to i komy:
Oczywiście Olka (i f) Musiala wyrazic swe uczucia : 3 xD 
Ciesze sie, ze wkoncu zrb tg arta. Mysle ze troche przemowilam im do rozsondku.



Nq ♥ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz