sobota, 1 września 2012

Niespodzianka!

Ja wciąż żyję! *zawołała radośnie Luniasta, wygrzebując się z pajęczyn*
No więc zapraszam na bardzo długiego, napisanego z własnej woli z zapałem i radością posta! *żart, mleko mnie zmusiła, będzie raczej krótki, za co mnie zabije i wcale nie chce mi się pisać ._.*
Okej, skoro już sprawdziłam fejsa to zaczynajmy ._. Absolutnie nie wiem co mam napisać ._.
Dobra może tak: mało do levela ._. Pomocy? ._.
KIJ Z TYM. ŻEGNAJ MSP, WITAJ ŻYCIE PRYWATNE *O*
No więc, jak może niektórzy wiedzą, w marcu strzeliła mi 13 (wiem, stara jestem :c xd) a to oznacza, że w poniedziałek idę do gimnazjum! ;_; W poniedziałek/wtorek był obóz integracyjny (prawie się porzygałam z nerwów jadąc na niego XD) i integrowałam się z nową klasą ._.
Moja klasa okazała się całkiem spoko, mimo iż mam w niej parę dziwek i pedała. Poznałam Kasię, Asię, Kostkę i Olę. One były spoko. Reszta nie XD I oglądaliśmy słaby jak dla mnie (no to co, że pół klasy się darło, dla mnie był słaby ._. Paranormal Activity 3 był lepszy, ale też słaby ._.) I ten teges ._. I była wampiry, i jeden wampir urwał głowę takiemo gostkowi *w* I wtedy jak policjant na nią najechał (była nabita na jakiś słup) latarką to wszyscy się darli xD A ja się powstrzymywałam od śmiechu xD Wiem jestem dziwna, ale to było śmieszne xD I ogólnie na obozie było fajnie :3
Ogólnie, chciałam wam powiedzieć, że miło ożyć xD
Mleko mnie zabije za taki krótki post, ale o czym ja mam tu pisać? xd
ŻEBRAM o pomoc w levelu i żegnam was ;3
Luna :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz