sobota, 24 marca 2012

TROLOLOLO xO

No więc ._. Tu Luna, nie moge patrzeć na błędy mleko :C
ŚMIERDZĄCY xO
Podejrzewam, że asem z polaka nie jesteś? ._.
No więc (po raz 2 xd), pare nowinek z dnia ^^ Zerwałam z Cukierkofym (zdradził mnie padalec jebnięty :3).
Z tej okazji mam słit focie xD :
Kliknij maszkaro x33 C'nie ze boska? xD
No i drg sprawa. Mleko wbija level w zastraszajacym tempie O.O Naucz mnie tego! xD
Sprawa nr CZY xD Nr 3 ^^
Mówi wam cos ta morda? :3 To mój drugii filmik! :3
PROSZĘ o Love It na MSP :>
To proste!
Wchodzisz w mój pokój ( MÓJ. MÓJ LUNY! xD) i klikasz znaczek YT, wybierasz playliste "Moje Filmy :3" i tam jest ten filmik ^^ Umc xD
Głupio że jest tam ten pacan, ale filmik i tak może będzie na MSP TV, więc niech sie Cukier buja -.-
To tyle :3
Mleko - ŚMIERDZĄCYYYYY xO KUR xO
Wasza, Luna <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz