sobota, 24 marca 2012

błah :3

Elo xd trochu sie nie pisało ;d a więc wczoraj wbiłam 11 lvl *-* lofff xD Zara dam wam screenna czy jak to tam xd a teraz mam bana na 3 dni -_- siedze na mlekuuxD ._. nudze sie strasznie xd. w czwartek miałam wywiadówke >.> xD jakos poszło xD musze popoprawiać trochu xD Lun nie chce sie pisac postów ._. LEŃ ŚMIERDZONCY xO xD ! Zawinełam komuś kontomierz xD nw komu xD i nw kiedy mn przeciez nie było na matmie ostatnio xD błhahah xD nudze sie :3 a moja kol z reala Twarzka_ powiedziala ze sie usuwa ._. FOCH T^T. Ostatnio tyle afer spowodowanych prze ze mn ^^ (normalka ze prze ze mn xDD) ale o tym to już wam nie bd truć xD i tak nie przeczytacie tego xD skończyliście czytac pewnie po leń śmierdzoncy xD moje kol wydzwaniaja na skajpaju ._. xd. Od pon do śr mam rekolekcje ._. można powiedzieć 3 dni wolnego xD ale oczywiście w czwartek spr z polaka a w piątek z przyry ._. fajnie ._. . a tu macie tego screena czy jak to tam z msp 11 lvl ^^

mvha :3 piękny 111 lvl :3 dobraa ale wiecie xD tera wbijamy 12 xD BŁHAHAH nie ma letkko :3 xD . A jest jakiś nowy koneq Syrenki ... LOL 2 xDDD nie jest za fajny xD. Jest jakiś tam nowy vip ._.
Um.. Dziwnyy O.o xD błhahah xD wali mi ;d xD
Kończe *-* Zaaaciesz feejsss xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz